Rate this post

دربین مدل های متنوع یخچال های صنعتی می توان یخچال ایستاده را به عنوان شناخته ترین یخچال معرفی کرد. انواع متنوعی از یخچال ایستاده در بازار موجود است که البته هر کدام  کاربردهای زیادی دارند. به طور معمول در مکان هایی همچون فست فودها، کافی شاپ ها و رستوران ها از یخچال ایستاده استفاده می شود. باتوجه به کاربردهای یخچال ایستاده می توان بیان کرد که  قبل از خرید یخچال ایستاده بایدبا توجه به نیاز خود و کاربری بودن یخچال پیش بروید و یخچال ایستاده را مطابق با نیاز و کاربردی بودن یخچال انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های خوب یخچال ایستاده این است که حالت ویترینی دارد و این امکان را برای شما فراهم می کند که دید بیشتری نسبت به محتویات موجود در یخچال داشته باشید.در زمان خرید یخچال ایستاده شما می توانید مدل های آماده این محصول را خریداری یا اینکه مدل مورد نظر خود را سفارش دهید.پس برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در مورد یخچال ایستاده به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

کاربردهای یخچال ایستاده در صنایع مختلف

باتوجه به کاربری بودن یخچال ایستاده از آن در مکان های مختلف استفاده می شود. یخچال‌های ایستاده  کاربردهای متنوعی دارد که با توجه به این امر از آن در فست فود‌ها برای نگهداری نوشابه و در سوپرمارکت‌ها نیز برای نگهداری مواد لبنی و … استفاده می شود. البته در مغازه های قصابی نیز از یخچال ایستاده برای نگهداری گوشت استفاده می شود. در بازار انواع متنوعی از یخچال ایستاده در مدل ها و طرح های متنوع دیده می شود و شما می توانید با مشاهده لیستی از مدل های مختلف، یخچال ایستاده را انتخاب کنید.

 

ارتفاع یخچال فروشگاهی ایستاده در حدود  ۱.۵، ۱.۲ و ۲ متر است اما شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود ابعاد یخچال را سفارش دهید. یکی از تفاوت های شایع در یخچال‌های استاده تعداد درب یخچال است. از طرفی این امکان برای شما فراهم شده است که نوع درب را نیز با توجه به فضای آزاد مکنانی که قرار است یخچال ایستاده را در آن قرار دارید انتخاب کنید.. باتوجه به اینکه در سوپرمارکت ها از یخچال ایستاده برای نگهداری مواد مختلف استفاده می شود بنابراین می توان بیان کرد که یخچال‌های ایستاده سوپر مارکت اندازه و ابعاد بزرگتری دارد، به همین دلیل تعداد درب‌های بیشتری نیز دارد تا مشتری راحت تر بتوانید به محتویات یخچال ایستاده دسترسی داشته باشد. از طرفی در فروشگاه قصابی نیز از یخچال ایستاده دو درب استفاده می شود. کاربردهای یخچال ایستاده زیاد است و اغلب این محصول باتوجه به نوع کاربری بودن در مکان های به کار می رود.

 

ویژگی‌های یخچال‌های ایستاده

  • یکی از ویژگی های بارز یخچال ایستاده این است که دو موتور در بالای سر و چند موتور نیز در قسمت پایینی خود دارد. یخچال ایستاده یکی از پرفروش ترین یخچال صنعتی است . در ادامه برخی از ویژگی های یخچال صنعتی را برای شما بیان می کنیم.

 

  • یخچال ایستاده را می توانید در ابعاد مختلف سفارش دهید.

 

  • از ورق های رنگی یا ورق های استیل در ساخت این نوع یخچال استفاده شده است.

 

  • برای دادن برنامه به یخچال می توان از نمایشگر دیجیتالی آن استفاده کرد.

 

  • در ابعاد یخچال ایستاده از یک کمپرسور با کیفیت استفاده شده است.

 

  • با کمک فوم پلی یورتان می توان بدنه یخچال ایستاده را عایق بندی کرد.

 

انواع یخچال‌های ایستاده کدامند؟

همان طور که بیان کردیم انواع متنوعی از یخچال ایستاده در بازار موجود است که هر کدام دارای ابعاد متنوعی هستند. یکی از تفاوت های بارز در اغلب یخچال های ایستاده  در تعداد درب های این یخچال است.

در فروشگاه های لبنیاتی، رستوران و فست فودها از یخچال های ایستاده دو درب استفاده می شود که ابعاد درب های این نوع یخچال ایستاده نیز در حدود 1 الی 1.5 متر است. درب این مدل یخچال ها عرضی در حدود 150 سانتی متر دارد. درب یخچال ایستاده در این مکان های به صورت ویترین شیشه ای است که این امکان را به مشتری می دهند تا به راحتی به محتویات موجود در یخچال دسترسی داشته باشد.

در ادامه انواع یخچال ایستاده را با توجه به تعداد درب بیان می کنیم.

یخچال تک درب

یخچال ایستاده تک درب یکی از جدیدترین مدل های یخچال ایستاده است که از این نمونه یخچال های ایستاده اغلب در فروشگاه ها، قصابی ها و … استفاده می شود. در مدل تک درب بیشتر از این مدل یخچال برای نگهداری نوشیدنی ها استفاده می شود. به طور معمول در کافی شاپ ها، رستوران ها و سوپرمارکت های کوچک نیز از یخچال های یک درب با عرض 60 الی 70 سانتیمتر استفاده می شود.

یخچال دو درب

از یخچال ایستاده دو درب نیز در سوپرمارکت ها و کبابی ها استفاده می شود. مدل های متنوعی از این مدل یخچال وجود دارد که هر کدام دارای ظرفیت بالایی برای نگهداری از نوشیدنی ها و سایر مواد غذایی دارد. یکی از ویژگی های برتر این مدل از یخچال ایستاده است که قابل سفارش بوده  و می توان آن را بدنه یخچال استیل گالوانیزه سفارش داد. عرض این یخچال در حدود ۱۲۰ و ۱۵۰ سانتی‌متر بوده که عمقی در حدود  ۷۰ و ۹۵ سانتیمتر دارد. البته مهم‌ترین مزیت این مدل از یخچال ایستاده  داشتن عمق ۹۰ سانتیمتر  است به همین دلیل با توجه به این ویژگی  از آن در رستوران‌های کبابی و قصابی‌ها استفاده می شود. این نوع از یخچال ایستاده قابلیت این را دارد که به راحتی سیخ های گوشت را در خود جای دهد. کاربردهای یخچال ایستاده زیاد است و باتوجه به ویژگی هایی که دارند اغلب در بسیاری از مکان های مختلف دیده می شوند. بدنه این مدل از یخچال ایستاده دو درب به صورت ال ای دی است که دارای نورپردازی مناسبی نیز می باشد.

 

یخچال سه درب و شش درب

به طور معمول یخچال های ایستاده سه درب و 6 درب نسبت به دیگر یخچال های صنعتی ابعاد بزرگ تری دارند و اغلب برای نگهداری حجم بیشتری از مواد در فروشگاه های زنجیری مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های بارز این مدل از یخچال صنعتی می توان به عمودی بودن ویترین شیشه ای  و بدن استیل گالوانیزه آن اشاره کرد. البته برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی می توان بدنه این نوع از یخچال صنعتی را عایق بندی کرد. البته طبقات این مدل از یخچال صنعتی قابل سفارش است و مشتریان می توانند جنس طبقات این مدل از یخچال را مطابق خواسته خود سفارش دهند. در فروشگاه های زنجیری اغلب از این مدل یخچال صنعتی برای نگهداری کالباس و سوسیس استفاده می شود.

 

قیمت یخچال های  ایستاده

همان طور که بیان کردیم کارایی های یخچال ایستاده زیاد است و اغلب شاهد استفاده از آن در بسیاری از مکان ها نظیر رستوران ها، فروشگاه های زنجیری، فست فودها و کافی شاپ ها هستیم. با توجه به اینکه انواع متنوعی از یخچال ایستاده  وجود دارد بنابراین هر کدام دارای قیمت های متفاوتی هستند. از عوامل موثر بر قیمت یخچال ایستاده می توان به مواردی همچون شکل ظاهری، ابعاد، قدرت و کیفیت موتور اشاره کرد. برای تازه مانده محصولات ، در داخل یخچال ایستاده یک سیستم گردش برای یکنواخت کردن دما و هوا وجود دارد که موجب تازه ماندن محصولات در یخچال می شود. بدنه یخچال ایستاده خاصیت ضد ضربه و ضد خش دارد که توسط پلی بورتان عایق بندی شده است.

از عوامل دیگری که تاثیر زیادی بر قیمت یخچال ایستاده دارد می توان به موتور آن اشاره کرد.

بنابراین می توان بیان کرد که هر کدام از مدل های مختلف از یخچال ایستاده دارای قیمت های متفاوتی هستند.

 

سوالات متداول

1-مزیت های استفاده از یخچال ایستاده چیست؟

یخچال ایستاده دارای مزیت های زیادی است که شامل داشتن عایق فوم پلی یورتان، بکارگیری ورق های رنگی و استیل، استفاده از نمایشگر دیجیتال برای برنامه دادن و همچنین استفاده از کمپرسور با کیفیت و متناسب باتوجه به ابعاد یخچال است.

2-مهمترین تجهیزات رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه های زنجیر و فروشگاه قصابی چیست؟

نگهداری و تازه ماندن مواد یکی از مهمترین موارد است که با توجه به این امر از یخچال ایستاده در ابعاد مختلف در این مکان ها استفاده می شود.

3-یخچال ایستاده قدرت بیشتری دارد یا یخچال های خانگی؟

یخچال ایستاده دارای دمای مناسبی برای نگهداری از مواد غذایی دذارد و در واقع یخچال ایستاده نسبت به یخچال های خانگی قدرتمندتر است.

 

 

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *