راهنمای خرید یخچال پرده هوا

راهنمای خرید یخچال های پرده هوا


Rate this post

یخچال پرده هوا نوعی یخچال فروشگاهی بدون درب است که این ویژگی باعث می شود که مشتریان به سادگی بتوانند به مواد غذایی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. نحوه عملکرد این یخچال به شکلی است که سرما را در بخش های مختلف به طور یکنواخت پخش میکند و باعث می شود تمام مواد غذایی تازه بمانند.

نکته حائز اهمیت این است که در هنگام خرید این یخچال های پرده هوا باید دقت لازم را به خرج دهید تا بهترین کارایی را برای شما داشته باشد. در این شرایط به یک راهنمای خرید یخچال پرده هوا نیاز خواهید داشت تا بتواند به شما در جهت داشتن انتخابی بهتر کمک کند.قطعا در هنگام خرید از فروشگاه های بزرگ این مدل یخچال را مشاهده کرده اید.

استفاده از یخچال پرده هوا چه مزایایی دارد؟
استفاده از یخچال پرده هوا در فرشگاه ها

انواع یخچال پرده هوا

 

به نوعی میتوان گفت این مدل یکی از محبوب ترین مدل های یخچال های فروشگاهی به شمار میرود. در فروشگاه ها تنها به کمک قفسه نمیتوان مواد غذایی را طبقه بندی کرد. استفاده از این یخچال ها نه تنها باعث تازه و خنک نگه داشتن مواد غذایی می شود بلکه می تواند به قفسه بندی آن ها نیز کمک شایانی کند.پیش از آنکه اقدام به خرید یخچال پرده هوا نمایید بهتر است با مدل های مختلف آن آشنا شوید. یخچال های پرده هوا تجهیزفرایند، از لحاظ مکان قرارگیری موتور به دو دسته اصلی تقسیم بندی می شوند:

یخچال ایستاده چهار درب موتور سرخود
یخچال ایستاده چهار درب موتور سرخود

یخچال پرده هوا موتور سرخود

 موتور این یخچال همانطور که از نامش مشخص است در بخش داخلی یا پشت آن نصب می شود. این مدل در طرح های مختلفی تولید می شود و عموما دارای ابعاد کوچک است. ابعاد این محصول باعث شده که یکی از بهترین انتخاب ها برای فروشگاه های مواد غذایی با متراژ پایین باشد. یخچال پرده هوا موتور سرخود از طراحی زیبایی برخوردار است و می تواند جلوه خاصی را در فضای فروشگاه شما ایجاد کند.

این دستگاه مصرف انرژی پایینی دارد و می تواند به صرفه جویی در هزینه های شما کمک بسزایی کند. ساختار این مدل یخچال پرده هوا به صورتی است که به سادگی میتوان آن را جا به جا کرد. در بدنه داخلی و خارجی این یخچال از ورق های گالوانیزه استفاده شده که باعث می شود طول عمر زیادی داشته باشد. برای بررسی تفاوت های یخچال های موتورمرکزی و سرخود  این مطلب را مطالعه نمایید.

 

 

یخچال موتور مرکزی فروشگاه
کاربرد یخچال موتور مرکزی فروشگاه

یخچال پرده هوا موتور مرکزی

یخچال پرده هوا موتور مرکزی نسبت به مدل موتور سرخود ابعاد بزرگ تری دارد. این مدل یکی از کاربردی ترین یخچال های پرده هوا محسوب می شود. قدرت کمپرسور این دستگاه با توجه به نیاز مشتری می تواند متغیر باشد. موتور این مدل یخچال پرده هوا در خارج از فضای دستگاه قرار می گیرد. این محصول از ظاهر شیکی برخوردار است و با قرار دادن مواد غذایی داخل آن جلوه بسیاری را ایجاد میکند.

بدنه داخلی و خارجی یخچال پرده هوا موتور مرکزی نیز از ورق های گالوانیزه ساخته می شود به همین دلیل مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد. جنس عایق به کار رفته در بدنه این دستگاه از عایق فوم پلی یورتان است.

نکات مهم در زمان خرید یخچال پرده هوا

 

در زمان خرید یخچال پرده هوا نکات مهمی وجود دارند که توجه به آن ها باعث می شود که انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه این نکات را بیان میکنیم.

  • ابعاد یخچال

یکی از نکات مهم در زمان خرید توجه به ابعاد یخچال است. شما باید ابعاد یخچال پرده هوا را با توجه به نیاز فروشگاه خود و فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید. یخچال های پرده هوا با ابعاد بزرگ انتخاب مناسبی برای فروشگاه های کوچک نیستند. برعکس این موضوع نیز صدق میکند. برای فروشگاه های بزرگ انتخاب یک یخچال با ابعاد کوچک کار اشتباهی است.

  • برند سازنده

زمانی که صحبت از خرید یخچال پرده هوا می شود برند سازنده نقش مهمی را ایفا میکند. برندهای معتبر از قطعات و متریال با کیفیت برای ساخت این یخچال ها استفاده می کنند و این موضوع باعث می شود محصولات آن ها از کیفیت زیادی برخوردار باشند. در مقابل خرید از برندهای نامعتبر  تنها هزینه های اضافی برای شما در پی خواهد داشت.

یخچال خوابیده پرده هوا موتور سرخود مدل گلد 2.5 متری
خرید یخچال خوابیده پرده هوا موتور سرخود مدل گلد 2.5 متری
  • میزان مصرف انرژی

زمانی که صحبت از یخچال های صنعتی می شود میزان مصرف انرژی اهمیت ویژه ای پیدا میکند. شما باید دستگاهی را بخرید که از مصرف انرژی پایین تری برخوردار باشد. این موضوع باعث می شود که در هزینه های فروشگاه شما تا حد زیادی صرفه جویی شود.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

تفاوتی ندارد قصد خرید کدامیک از یخچال های پرده هوا را دارید به هیچ وجه نباید از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه غافل شوید. برندهای معتبر فعال در زمینه فروش این یخچال ها محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می دهند و با این کار به نوعی کیفیت آن ها را تضمین می کنند. حتما خرید یخچال پرده هوا را از مجموعه ای انجام دهید که این دستگاه را با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر عرضه می کند.

اجرای نمونه یخچال ویترینی پرده هوا تجهیز فرایند در وال مارکت
نمونه یخچال ویترینی پرده هوا تجهیز فرایند در وال مارکت

جمع بندی نکات و راهنمای خرید یخچال پرده هوا

یخچال های فروشگاهی جزء جدانشدنی هر فروشگاه مواد غذایی هستند. یخچال پرده هوا یکی از مدل های محبوب این یخچال ها به شمار میرود که این روزها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این یخچال دارای مزایای بسیاری می باشد و همین موضوع باعث فروش بالای آن شده است. خرید این مدل باعث جلب رضایت مشتریان شما نیز می شود به دلیل اینکه به سادگی می توانند به مواد غذایی مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

اگر قصد خرید یخچال پرده هوا را دارید می توانید از طریق مجموعه ما اقدام نمایید. تمام یخچال های ارائه شده توسط ما از کیفیت های بینظیری برخوردار هستند  و قیمت های مناسبی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

سوالات راهنمای خرید یخچال پرده هوا

1.کیفیت قفسه های یخچال پرده هوا به چه شکل است؟

قفسه های یخچال پرده هوا از بهترین متریال ساخته می شوند به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما به سادگی و بدون نگرانی می توانید اقلام مختلف غذایی را در این قفسه ها قرار دهید.

2.چه سایز قفسه ای برای فروشگاه مناسب است؟

در مورد سایز قفسه نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد به دلیل اینکه به عوامل مختلفی مانند نوع فروشگاه، ارتفاع سقف و نوع کالای مورد نظر بستگی دارد.

3.بهترین مکان برای قرار دادن یخچال پرده هوا کدام بخش از فروشگاه است؟

بهترین مکان برای قرار دادن این یخچال در بخش انتهایی فروشگاه و در مکانی دورتر از درب ورودی است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *