۵ اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی

۵ اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی


Rate this post

یخچال های فروشگاهی که به یخچال های صنعتی یا تجاری نیز معروف هستند از جمله تجهیزاتی هستند که برای راه اندازی یک فروشگاه بزرگ حتی اگر کوچک باشد به آن نیاز داریم. با انتخاب یک یخچال خوب و کارآمد می توانید در هزینه های تعمیر یا حتی تعویض در آینده صرفه جویی کنید که ثابت می کند تصمیم شما در خرید یخچال چقدر اهمیت دارد. بنابراین، ما در این مقاله قصد داریم ۵ اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی را به شما معرفی کنیم.

بی توجهی به فضای فروشگاه در زمان خرید
بی توجهی به فضای فروشگاه در زمان خرید

معرفی 5 اشتباه رایج در خزید یخچال های فروشگاهی

خرید یک یخچال جدید فروشگاهی از فروشگاه یک تصمیم بزرگ و مهم است. زیرا یخچال صنعتی نه تنها محصول اصلی فروشگاه شما است بلکه مکانی برای نگهداری وعده های غذایی مهم برای مشتریان محسوب می شود. در ادامه 5 اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی را ارائه می دهیم.

عدم توجه به فضای فروشگاه

بهترین کار این است که قبل از خرید یک متر بردارید و فضایی که برای یخچال در نظر گرفته اید را به دقت اندازه گیری کنید و همچنین به تفاوت یخچال های ایستاده و یخچال های صنعتی توجه داشته باشید. در حالت ایده آل، دستگاه جدید باید کوچکتر یا به اندازه یخچال قبلی باشد. اندازه گیری عرض درب ورودی، راهروها و پله ها را فراموش نکنید تا در حین جابجایی دچار مشکل نشوید.

خرید ارزان ترین مدل یخچال فروشگاهی

شکی نیست که یخچال فروشگاهی یا صنعتی باکیفیت را می توان با کمترین قیمت خریداری کرد، اما خرید ارزان ترین آنها همیشه به معنای بهتر نیست و از ۵ اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی محسوب می شود.

اکثر تولید کنندگان یخچال از مواد ضعیف تر و ارزان تری برای پایین نگه داشتن قیمت محصولات خود استفاده می کنند. بنابراین نصب آنها در یخچال ارزان می تواند طول عمر و کارایی آنها را به حداقل برساند.

بی توجهی نسبت به جزئیات

یکی از اشتباهات متداول در خرید یخچال های فروشگاهی، نادیده گرفتن جزئیات است. همه به چیزهایی مانند اندازه، ظرفیت یا ظاهر فکر می کنند، اما تمرکز بر این ایده ها می تواند شما را از وارد شدن به جزئیات جلوگیری کند.

جزئیات شامل جای یک سینی تخم مرغ، یک کارتن پنیر و شیر و یک بطری است. اگر این قطعات خوب نباشند، استفاده از یخچال برای شما سخت می شود.

عدم توجه به فضای مورد نیاز
عدم توجه به فضای مورد نیاز برای یخچال

اگر نظافت قسمت های مختلف داخلی سخت است یا قرار دادن وسایل مختلف روی آن ها آسان نیست، در انتخاب و خرید تردید نکنید.

نظافت ساده را جدی بگیرید. تمیز نکردن کامل قسمت های مختلف یخچال احتمال آلودگی را افزایش می دهد. در این صورت سلامت غذا و محصولات غذایی از بین می رود و باعث می شود مشتریان ناراضی از خرید باشند.

مصرف انرژی دستگاه را نادیده بگیرید

صرفه جویی در انرژی وظیفه همه است. پس اگر می خواهید محصولی مانند یخچال فروشگاهی بخرید باید مصرف برق آن را در نظر بگیرید. هنگام خرید به برچسب های دستگاه توجه کنید. برچسب مصرف انرژی هر وسیله برقی اطلاعات خوبی را ارائه می دهد.

همچنین به یاد داشته باشید که هر چه دستگاه بزرگتر باشد، انرژی بیشتری مصرف می کند، مگر اینکه طراحی خاصی داشته باشد و از فناوری های جدید استفاده کند. خرید یخچال با مصرف انرژی پایدار، قبض برق شما را معقول و کافی نگه می دارد که برای طبیعت و محیط زیست بسیار مفید است.

خرید جدیدترین مدل های یخچال فروشگاهی از ۵ اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی

درست است که مدل‌های قدیمی‌تر و پایین‌تر یخچال‌های فروشگاهی، انتخاب‌های عجیبی هستند و ممکن است شما هم چنین فکر کنید. در حالی که یخچال های قدیمی ممکن است نسبت به مدل‌های جدیدتر انرژی کمتری داشته باشند، اما همچنان عملکرد خوبی خواهند داشت و نیازهای شما را برای چندین سال برآورده می‌کنند و شما را از خرید یخچال فروشگاهی جدید نجات می‌دهند.

گاهی اوقات یخچال های مدل قدیمی و پایین‌تر دارای ویژگی‌های یکسانی هستند و می‌توان آنها را با قیمت بسیار پایین‌تری خریداری کرد. سعی کنید یخچال فروشگاهی خود را با توجه به نیاز خود خریداری کنید و بر اساس بودجه فعلی بهترین محصول را انتخاب کنید.

چگونه یخچال فروشگاهی مناسب خریداری کنیم؟

با نگهداری بهتر مواد غذایی می توانید سودآوری سوپرمارکت خود را افزایش دهید. بخش مواد غذایی منجمد، بخش غذای تازه، بخش نوشیدنی های خنک، هر سه دارای مزایای قابل توجهی در یک فروشگاه مواد غذایی هستند که برای نگهداری بهتر به یخچال نگهداری نیاز دارند. با توجه به نکات زیر و دوری از اشتباهات رایج در خرید یخچال های فروشگاهی یک خرید عالی خواهید داشت.

یخچال فروشگاهی خوب انتخاب کنید و دو برابر سود داشته باشید

انواع مختلفی از یخچال در بازار وجود دارد. اگر قبلا یخچال خریده اید، بدون شک جدا از قیمت، ممکن است کیفیت مورد نظر شما را نداشته باشند.

انجماد بهتر، سود دهی بهتر

بخش مواد غذایی منجمد سوپرمارکت عمدتاً انواع غذاهای منجمد را نمایش می دهد. به عنوان نشانه سوپرمارکت و بهترین راه برای جذب مشتری، تنوع محصولات تازه نیز بزرگترین مزیت این سوپرمارکت است. محصولات بهتر و همه کاره تر در بخش مواد غذایی منجمد مشتریان بیشتری را جذب می کند و سود بیشتری ایجاد می کند.

نوشیدنی های سرد بهتر در یخچال بهتر

بخش نوشیدنی های سرد سوپرمارکت عمدتاً انواع نوشیدنی ها و ماست ها را نمایش می دهد. دپارتمان مخصوص نوشیدنی های سرد می تواند عابران و مشتریان بیشتری را به ویژه در فصل گرم تابستان به خرید جذب کند. امر مستلزم آن است که بخش نوشیدنی های سرد صفحه نمایش خوبی داشته باشد.

توجه به قیمت ارزان یخچال
توجه به قیمت ارزان یخچال
سخن آخر درباره ۵ اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی

یخچال فروشگاهی وسیله ای نیست که بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید. بنابراین باید توجه داشته باشید که هنگام انتخاب محصول از اشتباهات رایج در خرید یخچال های فروشگاهی جلوگیری کنید.

کمی دقت و آگاهی در زمان خرید می تواند محصولی با کیفیت به شما بدهد. در پایان مقاله، امیدواریم اطلاعات ارائه شده در زمینه خرید و نگهداری یخچال فروشگاهی و توجه به اشتباهات رایج برای شما مفید باشد.

سوالات متداول در خصوص ۵ اشتباه رایج در خرید یخچال های فروشگاهی

1.یخچال فروشگاهی چیست؟

برخی از مغازه ها محصولاتی را می فروشند که باید در دمای سرد یخچال یا فریزر نگهداری شوند. به همین دلیل اقدام به خرید یخچال فروشگاهی می کنند.

2.عوامل موثر در خرید یخچال فروشگاهی چیست؟

اندازه، مصرف انرژی، گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت یخچال فروشگاهی از عوامل مهم در خرید آن هستند.

3.انواع یخچال های فروشگاهی کدامند؟

یخچال ایستاده، یخچال ایستاده روباز و یخچال ویترینی از انواع یخچال فروشگاهی به شمار می آیند.

4.چگونه می توانیم بهترین یخچال فروشگاهی را بخریم؟

توجه به عواملی مانند ساخت و ساز با دوام، دمای پایدار و اثر عایق بهتر به ما در انتخاب یخچال فروشگاهی کمک می کنند.

1 نطرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *